Esta es tu primera vez en nuestra web

Esta página web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios.

Si quieres seguir navegando debes aceptar su uso o configurar las cookies. Puedes obtener más información en nuestra política de cookies.

Salir de la web

AVISO: Esta web está adaptada al RGPD, si accedías a esta web antes de la adaptación, es posible que necesites borrar la caché de tu navegador, pulsa ctrl+f5.

NOTICIES

L’arquitectura mediterrània és l’eix de l’edició del Festival 48h Barcelona Open House convocada el cap de setmana del 23 i 24 d’octubre de 2021. De nou, i com no podia ser d’una altra manera especialment amb aquesta temàtica, la vàlua arquitectònica del recinte i del seu entorn situa el Port en la programació. Concretament, en el marc d’un itinerari que partirà de l’Edifici de Capitania, accedirà a l’hotel -que encara no ha entrat en servei- per visibilitzar des de la terrassa la transformació del litoral- i continuarà pel passeig marítim tot explicant la transformació d’un espai degradat en un de qualitat urbana i especialment, d’un gran ús cívic. Guiarà aquest recorregut l’arquitecte Xavier Salvà. Reserves, en el portal del Festival. El punt de trobada, la porta de l’Edifici de Capitania. Ens veiem!

Marina de Badalona patrocina el Festival que situa Badalona en la primera línia de les ciutats de cine. L’acord entre Badalona Comunicació i Marina de Badalona per a l’edició del 2021 s’ha concretat en el patrocini de les seccions En Forma, KM 0 i Mirada Crítica i forma part de l’aliança entre les dues empreses públiques per cooperar en les iniciatives impulsades des de cada empresa per promocionar i posicionar la ciutat des de diferents manifestacions.

De 20.00h del dimecres 23 de juny a 6.00h del dijous 24 de juny l'accés pels passos soterranis de la ciutat que permeten arribar a les platges i al Port estarà tancat. La mobilitat estarà permesa per a les persones que tinguin com a destinació el Port, o bé els seus restaurants o les embarcacions, per passar la revetlla o navegar. Només es permetrà l'accés amb un salvoconducte que els establiments de restauració i el Port facilitarà. 

CONTINUEN LES OBRES D'URBANITZACIÓ DE LA PLAÇA DE L'HOTEL DEL PORT, QUE CONNECTARÀ EL PASSEIG MARÍTIM AMB EL RECINTE

El dilluns 14 de setembre de 2020 es va tancar l'accés al dic d'abrid des del Passeig Máítim com a conseqüència de l'inici de les obres d'urbanització dela plaça de l'Hotel del Port. Amb aquest cas el calendari a priori és que la comunicació entre el passeig i el Port estigui enllestida durant el primer trimestre de 2021. Les dues feines fornem part de les darreres fases de la posta en servei de l¡hotel, prevista per al primer semestre de 2021.

 

VACANCES AL PORT DE BADALONA, PROPOSTES LÚDIQUES PER PASSAR UN GRAN ESTIU METROPOLITÀ 

Hem ordenat a l'entorn del portal 

www.experienciesportbadalona.com  unes 60 propostes esportives, de lleure i gastronòmiques que s'oferten amb base el Port de Badalona, amb les que volem atraure, en primer terme, el públic local i metropolità perquè gaudeixin d’un espai de lleure assimilable a qualsevol altre destinació d’estiueig durant aquesta temporada. Aquesta iniciativa presenta el recinte portuari com una destinació per gaudir de les vacances en un entorn lliure i segur. Compartir, com bé sabeu, o potser no, que hi ha velers que ofereixen diferents tipologies de sortides;  propostes de motor amb les motos aquàtiques com a producte més popular, així com el fly board; propostes en caiac; navegació en el quetx Ciutat Badalona,...  La campanya està adreçada especialment al públic local i metropolità, en un estiu en el qual els desplaçaments per estiuejar seran inferiors, però també s'orienta al turista nacional o estranger que viatja a Barcelona i a Badalona i que trobarà en el recinte portuari ofertes de lleure i experiències. Al minisite s'hi arriba a través d'una vintena de recursos de promoció, ja sigui canals digitals- com el bànner en el web de l’Ajuntament de Badalona o a través de les xarxes socials-, productes en suport paper –com targetes de visita, pòsters en els principals eixos comercials i estovalles individuals per als restaurants del recinte- i elements de publicitat exterior –com banderoles, autobusos, mupis i columnes i les pantalles led- que difondran i exhibiran la campanya des de juliol fins a setembre. El ventall de recursos persegueix arribar i acostar el màxim de la ciutadania a gaudir del mar –no només de la platja, fer el salt- i combatre el concepte de la pràctica dels esports i les activitats nàutiques com propostes elitistes, per comprovar i validar que són assequibles i competitives respecte d’altres propostes de lleure, i que aporten experiències i sensacions novedoses en un entorn de llibertat i seguretat. #AlMarDistanciaSocialXInfinit